mandag 3. desember 2012

Bæremeisa til lillemann

Å finne riktig bæremeis er ikkje alltid like enkelt. Det blir litt lesing av tester, for man vil jo ha det beste for sine barn. Og siden eg gjerne ville begynne tidelig med å ta med lillemann på tur, var det å finne ei meis som dei minste barna kunne sitte godt i. Valget fallt på Sherpani Rumba.
Den har innebygd bæresele med 4 punkts sele på ei slags plate så lille blir holdt godt på plass. Du kan justere sittehøgda veldig enkelt så lille ikkje forsvinn nedi meisa og sitt ubehagelig. Og ikkje minst, ser ingenting! Den har stigbøyler, for å avlaste ryggen. Men eg har da klart å miste mine inni busker og trær før lillemann vart stor nok til å bruke dei :( får finne en leverandør og bestille meg nye.
Et stort pluss er soltaket. Det er avtagbart. Det skygger for sola, og tar av en god del for trekken. Taket er så pass smalt at det ikkje setter seg fast i trær. Og innii taket i en glidelås er der et regntrekk. Det har borrelås nederst så det sitter fast. Heilt genialt!! Elsker det regntrekket! Sunnmørsk sommer er som kjent ikkje så solrik og regnet er trofast gjest her. Og vind. Men når regntrekket er på, er det veldig lunt inni for lille. Det kan blåse ganske godt og regne, men der kjem snorkelyder ifra meisa :) regntrekket har forresten plastvindu på sidene.
Veldig enkelt å regulere og tilpasse sjølve meisa for meg som skal bære den. Og no har eg bært den meisa på 50 turer på 8 måneder og er fremdeles like glad i den :) og lillemann er også veldig glad i den. Mellom turene må eg gjemme meisa vekk på vaskerommet, for når han ser meisa så vil han på tur! :)

Et pluss er to lommer framme. I den store lomma på høgre siden, som vises her. Der har eg fotoapparatet mitt og et leikespeil for barn. Speilet bruker eg for å kunne kikke bak på lille for å følge litt med. Har no ikkje øyner i nakken, sjølv om mine barn av og til trur det ;) barnespeil fordi det ikkje er av glass og kan knuses, og ripes ikkje opp.
 
Buret under meisa er kjempe stort! Får plass til utrulig masse. Ikkje berre ej som liker det store rommet, men det gjer Felicia også! Der er til og med plass til at ho kunne tatt med kjæresten inn også :)    
                                                                                          
 Bakpå meisa er der en liten sekk, som er avtagbar. Der har eg maten vår oppi og flaska til lillemann.I lillelomma har eg tørkepapir og et par leiker og bilnøklane. På bakryggen på meisa, bak den lille sekken, er et stort flatt bur. Der har eg drikkeposen min oppi. Veldig kjekt og praktisk å ha. Ikkje berre, berre å ta av meis visst lille søv for å hente drikkeflaska. Du kan også ha ei drikkeflaske hengandes med karbinkrok framme, men kjekt å slippe å ha noke dinglandes :)
 
                                                                                            No som det er vinter og mørkt, så har eg tatt ei hodelykt og festa den med sikkerhetsnål oppi taket så lillemann har litt lys også :)
                                                                                                                                                                         
No skal ikkje eg hevde at dette er den beste bæremeisa for alle. Man skal kjøpe bæremeis etter behov og bruk. Denne er veldig godt egna for lange turer. Da lillemann var 9mnd, hadde eg denne på 9 timer lang tur, med all oppakninga for oss 2 (vel og merke sommerstid) og det vart på 17kg til sammen. Ingen problem. Et problem som noen eg kjenner sier dei har med denne meisa, er festet rundt magen. Dei har modellen nyere enn min, og det er med magnetlås. Dei seier at når dei får rusk mellom, kan festet løsne. Eg har den gode gamle låsen så det har eg ikkje hatt noke problem med. Ellers er dei meget godt fornøgde med den. Den kom faktisk best ut i test i 2009 i Foreldre og barn.  http://www.klikk.no/foreldre/utstyr/article468307.ece                                                                    Nok for idag. I morgo skal eg vise kva eg har som oppakning liggande fast i bæremeisa, og kva eg tar med på lengre turer :)                                                                                                                     
 
 
  
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar