torsdag 6. desember 2012

Truger

 

Lyst på, lyst på!!
Etter å ha prøvd truger i våres, så har eg hatt lyst på truger sjøl. For truger gir mange muligheter for tur om vinteren, og mulighet til å ta med lillemann på bæremeistur med truger på beina :)
Spørsmålet har lenge vært, kva slags truger!  Har lest og googla, kikka og lurt.

Så en dag så tok eg med mamma og 3 par truger og dro opp på Fjellsetra skitrekk for å teste. Fra venstre, mamma sine Tubbs Frontier 25, nr2 er Atlas Aspect 24 som Platou på Moa hadde invitert meg til å teste. Nr3 er pappa sine Tubbs Mountier 30 som eg hadde som favoritt, føreløpig i allefall :)







Mamma spente på seg sine, eg tok på Atlas Aspect 24, stappa Mountieer 30 oppi sekken og labba i vei opp trekket for å sikte oss inn på en bratt bakke for å trakke opp, ned og på tvers og teste. Ganske raskt så fann eg ut at mine truger med hæl løfter var mykje bedre og mindre tungt å gå med enn mamma sine Tubbs Frontier som er uten. Der fallt Frontier av lista mi. Hæl løfter er et absolutt must skal du gå oppover i bratte bakker. Men fremdeles så likte eg bindingssystemet til Tubbs bedre, og eg syntes at eg sank litt djupt i snøen på Aspect 24.
Oppi bakken gikk eg alle retninger som er mulig og var faktisk ganske fornøgd med Aspect. Sidelengs så glapp dei ikkje overhodet. Men dei sank sånn i snøen berre.
Så er det Mountieer 30 sin tur. Gikk alle veier og var ganske så fornøgd med dei også. Og eg omtrent flaut oppå snøen! I allefall i forhold til Aspect 24. Men lengda har da også mykje å sei for flyteevna. Eineste eg kunne utsette på Mountieer, var når eg gikk sidelengs. Der glapp dei litt i forhold til Aspect. Aspect har jo tanngard nesten heile veien rundt. Men Mountieer har ei formidabel imponerandes tannklo under. Stegjernet midt under tar grep på alt! Virkelig haitenner! Ikkje enkelt dette her...

Mamma dumpa sine truger oppi sekken min og kapra Atlas, mens eg fortsatte på Mountieer opp bratthenget i trekket. Målet var Sætretrekket og lunsj :)
Det var ikkje før på veien ned at eg oppdaga at 30 er altfor langt for meg. Eg glapp på trugene pga lengda. Dei ville skli som ski på meg, eg er for lett for trugene. Så eg satte meg på huk, lente meg bakover og leika meg nedover bratta! Man skal no ha det gøy på tur!! :)



Konklusjonen vart på meg: Atlas Aspect har mange gode sider, taggane rundt gir deg formidabelt grep. Du skal være på en vanskelig plass om du ikkje får tak med desse trugene.
Tubbs Mountieer har en damemodell i 25, men redd for at når eg får lillemann på ryggen så synker eg for mykje og det blir for tungt å gå. Der er ikkje noko lengde mellom 25 og 30. Det er synd. 30 kan eg ikkje ha, for hæl løfteren er tilpassa større herresko, og mine str39 var for små, så at eg glapp av hæl løfteren heile tia.
Men Atlas har forskjellige lengder :) Heilt supert! Og med den tanngarden rundt med godt grep! Så mitt valg vart ATLAS ASPECT 28!! :-D og no er dei er mine!! No kan snøen berre komme og lillemann er klar han for bæremeistur, også i snøen :)


7 kommentarer:

  1. Se her ja, der fikk jeg jo svar på spørsmålet mitt om hvilke truger du har valgt :-)) Så kjekt at du hadde muligheten til å teste flere da og takk for at du deler!

    SvarSlett
  2. Hei! Hva slags sko kan du anbefale når man går/ løper med truger? Har lyst til å bruke truger som et treningsalternativ. Har ikke lyst å kjøpe rådyre fjellsko i tillegg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. For å være heilt ærlig Rune, så bruker eg mine heilt vanlige McKinley vintersko ankelhøge, på trugene mine, og gamasjer. Så lenge skoa er faste på foten og varme, så er det hovedmålet med sko i trugene. Bruker faktisk dei samme skoa i både stegjern og på Snowline Chainsen broddane på tur :)

      Slett
  3. Vurderte du vekt på trugene som avgjerande?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lene! Nei vekt vurderte eg ikkje så masse, pga trugene i denne klassa som desse trugene er i, så er dei ganske like i vekt. Var meir om eg sank i snøen og evna til å ikkje gli, spes sidelengs, som avgjor. Og det er vekta di som avgjer kor lange trugene må være for å bære deg. Tyngre du er, større truger og dermed tyngre. Eg skal ha meis på ryggen, derfor 28 og ikkje 25 som er mest vanlig for min vektklasse. Berre være obs på hæl løfteren og dine egne sko ikkje glipper. Du får veldig lette billigtruger for å gå flatt til hytta om du ønsker. Men skal du opp topper så blir det med en gong klo under og hælløfter. Så da veg dei litt meir. Men heilt ærlig, merker ikkje noke til vekt når eg går på truger. Du går som ei kalvbeint ku uansett og trugene flyt på snøen ;)

      Slett