onsdag 2. januar 2013

Mål for 2013!

Nytt år og nye muligheter!!! :-D

Ser at mange andre legg ut STORE mål om store turer, 1-2 uker på ei vidde, bestige ei fjellrekke, sykle store distanser og laaange skiturer.
Eg for min del har i mange år misslikt vinteren og snø sterkt. Så mitt største mål er å prøve å like vinteren. Truger er kjempe kjekt, så eg er på vei ;)




Så mine mål er:
# fleire TRUGETURER på mine nye Atlas Aspect 28 med lillemann

#LANGRENN, har kjøpt langrennski, så eg må no prøve dei. Har ikkje hatt langrenn siden 5. klasse, over 20 år siden det!! :-O  så dette kan bli interessant :/




                                                                                     berre eg ikkje ender slik.....



#PULK kan no ikkje gå på ski uten lillemann! Han må no få være med. Xxl hadde åpning her i Ålesund og eg var oppe kl4.30 om morgonen for å stille meg i åpningskø ilag med min mor for å sikre meg en barnepulk til 2000kr! Sett kappgangestilen?? Der har du meg gjennom xxl på jakt etter 1 av dei 25 pulkane på supertilbud. Og jaggu klarte eg det også!! :-D

                              Så målet er å få pulken fra stuegulvet og ut i snøen på tur :)

# STEGJERN prøvd en gong og var nervepirrande oppi fjellsida, og morsomt! Til jul fekk eg Black Diamond stegjernsett (yess!!!), så mangler berre isøksa :)


#TELTTUR eg har telta 2-3 gonger heile mitt liv, maaaange år siden! Så når sommeren nærmer seg er håpet å kjøpe et telt, barnesovepose, liggeunderlag osv og finne et vatn og ta ei helg ute i fjellheimen. Men først blir det å campe uti i villmarka i hagen og teste om lillemann vil sove i et telt :S





#KAJAKK har aldri prøvd, men det ser så herli ut!!! Holdt nesten på å drukne en gong, så har liten smule vannskrekk. Men skrekk er til for å overvinnes, og det frister så innmari et stille vatn og padle.

#FJELLSKI siden eg var på Xxl åpninga og dei hadde kjempetilbud på fjellski, så endte eg opp med et par av det også. Mamma snakker om topper og nibber, så eg skal vel en eller anna plass med dei




Mest av alt så er målet å nyte naturen ilag med lillemann og gode turvenner, nye plasser og opplevelser. Har mange plasser og topper som frister, har ei laaaang liste. Så sjøl om min første arbeidsdag etter endt permisjon var i dag, så håper eg å få tilbrakt så mykje tid som mulig ute :)

Til alle som har lyst ut i naturen, dørstokkmila er verst! Etterpå er det berre HERLIGT! Sett deg et mål!

Håper alle får et herlig 2013 med masse glede og frisk luft ;)

Trude










3 kommentarer:

  1. Håper dere får et fint tur år, med mange fine turer

    SvarSlett
  2. Desse målsettingane kunne vore mine :) - trugeturar, meir på ski, meir bruk av telt, vi er påmeldt kajakk-kurs og eg har også litt vannskrekk.... men først og fremst: nyte naturen, små som store turar, vaksenturar, turar med barna og ei laaaang liste med turar som står på ynskjelista :) Ha eit flott turår! Følgjer bloggen din vidare!

    SvarSlett
  3. Hei Liv Janne :) ser dokke er drevne turgåere! Wow! Eg er nybegynner på ski og telting, men bedre seint enn aldri og alle må begynne en plass. Berre å ta steget over dørstokken og prøve :) misunne dokke kajakkurset, d høres kjempe kjekt ut! Utpå skal eg, med el uten kurs. Du får skrive om kurset så eg får sjå korleis d gikk :-D

    SvarSlett