lørdag 18. mai 2013

Min aller første kajakktur! :-D

Eg hadde noen mål for 2013 for kva eg skulle prøve og gjere, kajakk har eg aldri prøvd, men hatt veldig lyst til å prøve! Så det vart et punkt på lista mi
http://turmedlillemannogmor.blogspot.no/2013/01/mal-for-2013.html
Ei venninne eg har, kom med et forslag: ho tar meg med på kajakktur, og eg tar ho med på en av toppane her. Svaret mitt vart ganske så kjapt: Kva topp vil du ha?? For meg er det er SUPER deal! Eg får prøve kajakk i godt selskap, og eg får også med godt selskap på en fjelltur! Ha!! En vinn vinn situasjon for meg ;))
Så når ho ringte en kveld og lurte på om vi skulle prøve, fekk eg litt smånerva men hallo, eg har jo kjempe lyst! Så her var det berre å spørre når og kor så skulle eg være der.



Tor Åge, Tones mann, var med ned. Hadde en kjapp instruksjon på meg om alt ved kajakk. Eg har no aldri satt min bakende i en kajakk før, så her var det berre å åpne ørene på vidt gap, legge teflonen på hjerna til sides og få med seg alt.




Roret, ned etter komt ut på vatnet, opp før iland
Sko av...
Stille inn roret til føttene mine og plassering av knær
Feste åra så den ikkje forsvinn om eg velter. Hallo! Eg har absolutt INGEN planer om å velte! :-/
Padlevesten på, dra her og der, og litt der også
Mobil oppi lukka luke... ja ja, eg skal no dra den fram inni mellom og ta bilde, om eg da klare det..




Med mitt breieste glis, gleder meg som en unge, så håper eg berre at eg husker noke av det han sa.....








Tone er klar, berre venter på at eg skal få med meg hode og kropp og hive meg uti det!










Føttene godt plassert, kajakken er faktisk av typen eg sjøl vurdere om eg liker dette, så er en perfekt annledning til å teste ut! Hasle Excursion 500.












Lykke!!!! :-D eg er ute på vannet!!! Juhuuu!!! Min første tur og det føles DEILIG!!! Dette kunne eg virkelig  vent meg til.... stille fjord og kajakk <3










Lykkeliten på fjorden :-D litt ustø enda, men det kjem seg.















En fantastisk dag å være på fjorden!! Sola skinner, 25 grader i skyggen og stille fjord...... Sykkylven på sitt beste!










Prøver å finne rytma på padlinga, finne takt og holdning så eg får dette her til..... slit litt med å få til med høgre.... grrr....
Huske kva Tor Åge sa: litt breitt grep. Må sjå etter noken gonger om eg held beint/likt på åra. Tone si er litt annerledes enn den eg bruker, hennes litt meir vinkla. Må prøve det også en gang...









Padler innover fjorden og sola blinker i fjorden, vi bør snu men med sånne forhold er det kjekt å være utpå :)











Vi snur og padler utover fjorden igjen, ser brua vi skal under langt der framme....








En test om kor komfortabel eg føler meg: snu meg bak og kikke og ta et bilde uten å føle meg vinglete og utilpass. Gikk ganske greitt det også! :-D












Tone sleit litt meir med styringa enn meg, roret på denne er bedre enn den ho har.  Skal sjå om eg får råd til det så kjøpe eg meg en Hasle Excursion!








Ekornes Marina i sikte og padleturen er snart over. Har passert fleire båter og takla bølgene heilt greitt, Tone har svart på 100 spørsmål som eg har hagla over stakkars ho....











Og så var det å komme seg i land... få opp farta, opp med roret og gi gass! Og eg kom meg perfekt i land! Kom meg til og med ut av kajakken, slik som eg vart instruert til å gjere, uten å gynge eller bli våt! Yess!! :))









Og så var det Tone sin tur..... tålmodige Tone som har tatt med ferskingen meg på tur!











Mor har hatt sin første kajakktur og kan ikkje anna enn å seie at : EG ELSKA DET!!! :-D Det frister virkelig til fleire turer! En behagelig kajakk, og min lille vannskrekk hadde tatt ferie og lot meg kose meg i fred. Som lita svømte eg under vatn og foten vikla seg fast i tang og sleit med å komme meg opp. Fekk hjelp av en kammerat. Men trykket i hodet og panikken husker eg... men skrekk er til for å overvinnes! Og den var ikkje til stedes idag på noken måte!

Vil berre sei tusen takk til Tone som tok meg med på tur og oppfylte en av mine drømmer <3 og takk til Tor Åge og instruksjoner og hjelp, du nådde innom teflonhjerna mi ;)
Og Tone, en fjelltopp skal vi ta så fort fjella er snøfrie!

10 kommentarer:

  1. Smeis så herlig ditta såg ut!!! Enda en drøm oppfylt,neste blir nok en kajakk ;) Stå på <3 Trudedøta <3 ! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nok en drøm oppfyllt ja :)) har noken til på ønskelista, men den kortes inn fort! Kajakk blir kanskje en dag, drømmen om å eie en kom med dei første padletaka igår. Men den koster så får nok vente litt.

      Slett
  2. Svar
    1. Tommel opp for kajakk! Skjønner dokke padlere, kajakk er frihet på vannet og heilt spesielt :))

      Slett
  3. Så gøy at du endelig fikk prøvd kajakk, og at det falt slik i smak :-) Helt enig med deg, det gir slik frihetsfølelse og det er veldig lett å bli hektet når man først har prøvd... Tenker dette ikke blir din siste tur ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Er garantert ikkje min siste tur :)) frihetsfølelsen og nærkontakta med sjøen var noke for seg sjøl, noke heilt anna enn å sitte i en robåt og fiske!

      Slett
  4. Hei på deg
    Kjekt å treffe deg :-):-) Imponert over alle turene du og lillegutt har vært på :-) Kajakk må du få deg vet du, sikkert en herlig opplevelse.
    Nyyt dagene ♡

    Beste hilsen fra Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Drømmen blir å eie en kajakk sjøl, får sjå en dag om julenissen har lagt penger under hodeputa mi for da blir det kajakk! :)) lillegutt har mange turer på lista si han, sikkert over 90 berre i meisa ;)

      Og lover deg, vi nyter dagene!

      Kos deg i sola Bente <3

      Slett
  5. Helt nydelig, dette padle livet er fantastisk og jeg kunne ikke vært foruten. Stillheten og roen eller stor sjø og basking, jeg elsker begge deler. Dette kommer du til å elske noe du sikkert alt gjør:))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tok ikkje mange urutinerte padletak før ej skjønte at dette her virkelig var heeeerlig! Eg kjem nok til å slite litt før eg får til skikkelig fart og teknikken med høgrearma, men var innmari til sjelefred å være utpå. Og ikkje minst med ho som tok med meg, meget behagelig person å padle ilag med :)) dømmen blir no min egen kajakk en dag ♥

      Slett