mandag 24. juni 2013

Festøykollen 911moh på jonsok.

Planen i dag var å gå Gjerdekollen inne i Sykkylven, en Fjøre til fjells tur. Men som i går, så ligg tåka lavt. Gjerdekollen er ikkje så høg at man kjem over tåkegrensa, så Festøykollen vart alternativet. En tur alle kunne gå, innkludert mor med lillemann i meisa :))
Etter ringe og tasterunde vart en gjeng samla: Søstern, svoger, mormor, Carol, kompis og oss 2. Delte oss på 2 biler, for visst det vart tid, ville dei andre ta en topp til, siden dei var der. Meiner dei ville ta Svinetinden 1092moh. Ingen meisetur.
Vi tok ferga fra Hundeidvik over til Festøya. Kjørte til Barstadvika, retning Ørsta. Tok av skilta Erdalen. Kjøre ikkje så langt før treff på ei elv og bru. Parkerte rett etter brua. Er parkeringsplasser der.
Bildet er av Festøykollen sett i fra Hundeidvik mens vi venter på ferga :)

Parkert rett etter brua og myser opp på Festøykollen og tenker at om ikkje så altfor lenge så er mor der!! :-D
Og været? Mykje bedre enn meldt!

Vi alle hopper over autovernet, andre meir elegante enn mor.... gjennom porten og følger stien oppover langs elva.

The turtledoves in the lead! ;)

Den breie sti fortsetter rett fram og ender på ei seter, og derfra går stien også opp på Festøykollen. Vi tok av en smalere sti som gikk ganske rett opp.

Stien opp er veldig tydelig og godt merka, så du mister den ikkje ;)

Fin utsikt mellom trærna innover dalen. Her er så mange plasser som er fint å gå! Drømmer om å gå Molladalen en dag....

Lillemann fann et veldig interessant tre. Det var lange striper i treet, jamne som om noken eller noke har gravd seg løyper, veldig rette og fine løyper. Uansett kva som har laga dei, så syns lillemann dei var spennande å pirke på :)

Liten pust og pes pause i varmen. Veldig varmt her i sia og vindstille. Og ingen makter å stå så lenge stille heller, fluene er virkelig på hugget!!

Stien variere ifra å gå mellom gras..........

.....til å gå på steiner. Men til tross for ganske rett opp er her veeeldig fint å gå. Ingen plass på stien mor sleit i allefall.

Trengte nokre pustepauser opp sia, varmt og tungt. Trekk inn pusten, pust l-a-g-s-o-m-t ut... mor kjem til å kjenne denne turen i låra i morgo tipper eg. Beskrives som om å gå Fetkollen kanskje?

Begynne å få litt følelse av ay vi har komt oss noken høgdemetra no :) ser mot Rametiden 1198moh.

Juhuuu!! Kanten! :-D skal bli godt med litt flatere terreng. Kjenner litt fornya energi til å komme seg opp!

Tåka er litt vel glad i Svinetinden som gjengen hadde et håp om å ta etterpå... den skal ligge til venstre inni tåka der en plass :-/

Ser Festøykollen der framme! :-D Karane har allerede komt fram til pauseplassen Litletua. Vi kjem traskande etter.

Oversikt bak mor: Svinetinden 1092moh til venstre, Rametinden 1198moh, Carol og mormor som to små maur der på sletta ;) Fjella til høgre veit mor ikkje kva heiter enda, men håper på å lære litt meir om geografien her iløpet av året :)) noken som vil ta mor med hit??

Lillemann godt fornøgd med masse folk rundt seg og er på tur! Er kjekt med selskap på tur, og mor og lillemann peiker på en og en og pugger navn på alle :)

Da er alle samla og tar en velfortjent pause. Svoger tar et par moves til ære for fotografen :))

Da er det berre å ta fatt på første "toppen" Grøtvarden. Vi vandrer med freidig mot, med fornya energi etter litt mat og pause for beina. Og denne gongen har mor huska å ta på rett sko!! Dei nye fjellsko sine ;)

Til høgre ser mor til Hjørundfjorden, glad for at tåka letter så vi får sett inn fjorden når vi kjem opp!
Går man opp fra Skarbøen så kjem man opp her, brattere, kortere men meir kratt har det blitt mor fortalt. Følge elva opp.

Stien opp er ganske god og følger ryggen opp. Her er det ikkje mulig å gå feil! ;)

Begynner å bli meir stein i stien og men er fremdeles veldig fin å gå.

Utsikta venstre er ganske så fin! Tåka lar oss få sett mot Hareid. Håper all tåke berre tar ferie og lar oss få full utsikt når vi først er her!

Lillemann tar ettermiddagsluren sin han, gyngande på koseputa si. Berre å få tak i mormor og få lagt han til litt bedre ;) Og mor er som alltid på tur; rød i toppetasjen.... mor trimmer!

Det er berre å henge på den ryggen der til søstern...... nærmer oss ura der oppe på Grøtvarden.

Ser ned på Skarbøvatnet 417moh rett nedenfor Vassnakken 538moh.

Vel, tåka har sluppet en del av grepet sitt på Svinetinden, men regnet kom istadenfor :-/

Ser tilbake og ned ryggen vi har gått opp. Småregn har no tatt oss igjen så det er berre å kle på seg litt meir.

Aner ikkje kor mange gonger mor ombestemte seg for å ta med regntrekket til meisa eller ikkje. Pga lite plass lot mor regntrekket ligge att heime, TABBE! :-( så her la dei berre jakka til mor over sovende lillemann. Bergansjakka er ganske så regntett og puster så den funker fint som regntrekk. Og så nagra mor på at ho ikkje hadde på lillemann Skogstad softshell settet... kven skulle ane været skulle snu så fort??

Mormor oppi ura på Grøtvarden. Ura var ikkje ille, ganske fast faktisk og slettes ikkje ille ;)

Da var det berre ura til sjølve toppen igjen så er vi oppe!

Mindre tåke!!! :-D innover Hjørundfjorden og ned til Skarbøvatnet.

Får sett meir av Hareid og faktisk heilt ut til havet.

Hei til Sula!! :-D

Ohoi!! :-D :-D Oppe!! Og fremdeles litt hull i tåkeheimen. Fra venstre Sula, Langevågen, Emblem og ser neset av Hundeidvik stikker fram fra tåka.

Nei, nei, nei!!! :-( Ser tåka kjem rett opp forran oss og tar ifra oss utsikta! Liker ikkje...

Lillemann våkna rette etter vi kom opp på toppen, som han lukta at no er vi framme. Men han hadde ikkje sove ifra seg :(( så han var ikkje i humør. Faktisk så har han aldri vært så utenfor nokensinne på tur. Utrøstelig... så mor fekk ikkje tatt noke særlig bilder rundt om på toppen og sett seg rundt denne gongen. Heller roe ned trøtt lillemann som våkna litt skjevt.

Prøvde alt for at han skulle glemme å sutre, plukka fram det som var i meisa, pølsebiter, pepperonipizza, sjokolade og saltstenger. Og til slutt så falt valget på saltstengene og kosehunden Tinka. Da fekk mor annledning til å skifte våte klær og ta på noke meir, for her begynte det å bli litt vel kjølig.

Som ved et trylleslag var heile toppen fått en stoooor klem av fru Tåke. Trasige greier :( mor fekk ikkje sett seg rundt før utsikta berre forsvant.

Regnet kom og det var berre å kle på det man hadde av klær. Lillemann fekk på seg Skogstad settet og oppatt i meisa. Da vart han fornøgd! Tilbake i meisa og kose seg med kosedyna og høre på regnet tromme på regntaket sitt.

Det var litt av et regnvær som kom også! Virkelig skulle vatne oss skikkelig! Og tru det eller ei, midt på jonsokk så sludda det! Var anntydning til haggel også! Såg det kvite passere nasen min og det tromma skikkelig på hetta.

Aner ikkje kor mange gonger mor banna til seg sjøl og klagde sin nød for at ho var så dum å legge att regntrekket til meisa!! Heretter så skal mor lage til en ekstrasekk under meisa der regntrekket skal få ligge. Mor må enten utvide meisa for å få med meir, eller så må mor legge over litt av sitt på andre. Sukk... sorry lillemann at mor di la att trekket ditt....svarte altså!
Men til tross for regn, lillemann satt baki så såre fornøgd og hørte et og anna fornøgd sukk ifra han og han faktisk halvsov litt baki der og kosa seg. Regnet hindra ikkje han i noke ;))

Nede på Grøtvarden sto ei anna dame som var på vei opp og lurte på om det berre var å snu. Dei måtte berre fortelle ho at været var ikkje bedre på toppen, så ho joina oss på nedatturen.

Ser at der er litt lys lengre nede, og håper på opplett når vi kjem oss lengre ned. Lov å håpe ;)

Da er vi nede ved kanten igjen, det regner fortsatt men såpass lite at mor kunne ta av seg hetta. Mor liker ikkje å gå med hette, litt våt i håret gjer ingenting!

Uværskråka mormor er like blid ho som alltid :-D

Og som datter og barnebarn av ei uværskråke, så er ikkje vi noke mindre uværskråker vi heller! :))

Dårlig vær er pent det også ;))

Komt oss ned sia og funnet stien! Litt mindre regn no heldigvis!

Humøret er det ikkje noke å sei på! Regn og våte, ingen klaga og alle smilte. Vi er no tross alt på tur og er Vestlendinger og vant med sånt vær som dette. Dette tar vi på strak arm! :))

Kompis leder ann i stien, rister et par trær her og der og dusjer folk litt ekstra! Med glimt i øyet så slepp han unna med fantestrekane sine ;)

Nesten heilt nede og vi kom over noken sauer! Lillemann fekk en fullkommen tur! Fekk sett Bææææ! :)) da var dagen gjordt for han sin del, for han snakker om bæææ, kikker etter bæææ og seier bæææ store deler av turane. Er der skog, er der bæææ. Kun på reint fjell han ikkje sei bæææ.

Vi gikk en tur på stien og søkte skogens ro,
vi møtte noken skyer som måtte visst på do
litt våt, vi er, men det gjer ingenting
for klær, vi har, og humøret er på topp!

redigert tekst av ko-ko-sangen for dagen ;))

Vi tok ei avgreining av stien og havna på garden ved elva. Ingen sure miner, berre breie glis da vi kom ned til bilane. Lillemann var i stråååålendes humør! :-D Litt våt på høgre foten der regnet kom rett på, ellers så var han tørr og varm og var i sitt ess! På ferga var han klovn og spiste på pølsebitane sine, og gjor sitt beste for å sjarmere alle på sin vei.

Må berre få sei at dette her er en fantastisk gjeng å gå på tur ilag med!! Blide og fornøgde folk fra start til slutt. Med en sånn gjeng kan turen ikkje anna enn å bli smeise trivelig, samme kva vær man får servert av vakre Moder Jord.